Teretana i ishrana

A fine WordPress.com site

Kako početi sa vežbanjem?

Leave a comment

Volja ne jedna od najpotrebnih stvari za početak koi i kontinuitet u nastavku vežbanja. Mnogi ljudi odma krecu u teretanu ili na fitnes bez ikakve predhodne pripreme i porom brzo odustaju.  Kada počinjemo sa vežbanjem ne treba da koristimo dodatne tegove i teret naročito ako smo mlad. Sa vezbanjem treba pozeti postepeno za vežbama koje su jednostavne i lake za rad. Za početak dovoljno je da nam trenizi traju od 10 do 20minuta, i da svake nedelje povcavamo vreme trajenja treninga za 5- 10 minuta dok ne dostignemo 45-60 minuta što je idealno vrem treninga.

Za ravoj mišića potrebno je da imamo i pravilnu ishranu i odmor. Mišići se ne dbijaju tokom vežbanja već odmaranjem posle vežbanja. Veoma je bitno da kada jedna grupa mišiča radi da druga odmara. Potrebno je da vežbamo 4-5 puta nedeljne po 45-60 minuta. Ishrana je isto bitan faktor u dobijanju mišića i jedan od najtežih, ako imamo pravilnu ishranu mišići će doći sami od sebe.

Najbitnije vežbe za gornji deo tela su skelkovi, trbušnjaci i zgibovi, te tri vežbe su dovoljne za pocetak. Za donji deo tela mozete raditi čučnjeve, iskorak i trčanje. Tek posle dva meseca možete ubaciti i neke lakše tegove.

slika preuzeta za http://www.zdravino.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s